Evenement Waste2Materials op 28 mei

Korting voor VA-leden bij Waste2Materials op 28 mei

Nieuwsbericht - 09 mei 2019

Op 28 mei organiseert Management Producties bij Rotterdam-The Hague Airport het evenement Waste2Materials. Centraal staan de uitdagingen van de gesloten keten, de transitie naar de circulaire samenleving en de betaalbaarheid van ketenverantwoordelijkheid.

“Als we geen maatschappelijk verdienmodel vinden voor het voorkomen van afval en grondstoffengebruik blijft een circulaire economie een fata morgana”, stelt Derk Loorbach, directeur van DRIFT en professor sociaal-economische transities een de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij is een van de vele keynote sprekers op Waste2Materials.

Andere sprekers uit de keten die hun visie delen het en concrete inzichten geven zijn onder meer Jaap Wassink (Coca-Cola Nederland), Otto de Bont (Renewi), Rico IJzerman (Friesland Campina), Helena Braun (Europese Commissie), Wieger Droogh (SUEZ), Marieke van der Werf (Dr2 New Economy), Liliane van Heteren (Albert Heijn), Sytze van Stempvoort (PeelPioneers), Mark Groot Wassink (Koninklijke Auping), Lukas Hoex (DSM-Niaga) en Leon Jacobs (SABIC).

Korting voor leden Vereniging Afvalbedrijven

Net als voorgaande jaren ontvangen leden van de Vereniging Afvalbedrijven korting. Aanmelden voor het congres is mogelijk op www.waste2materials.nl en tot 20 mei ontvangen leden van de VA € 75,00 korting o.v.v. kortingscode AFV75