Header afvalstromen

28 oktober 2020

Maart 2021: Week van de AfvalHelden

Van 1 tot en met 7 maart 2021 worden de mannen en vrouwen uit de afvalbranche in het zonnetje gezet. Dit gebeurt tijdens de Week van de AfvalHelden, een initiatief van de NVRD, de Vereniging Afvalbedrijven en O&O Fonds GEO.

De afgelopen maanden is duidelijk geworden hoe belangrijk de afvalbranche is voor het functioneren van de maatschappij. Een sleutelpositie hierin is weggelegd voor alle mannen en vrouwen die het werk dagelijks in de praktijk uitvoeren. Zij verdienen het om niet alleen in tijden van crisis, maar √°ltijd waardering en trots te ervaren. Ze zijn onze Helden - met een hoofdletter H - en dat staat centraal tijdens de Week van de AfvalHelden.

Alle organisaties in de branche kunnen aansluiten bij de Week van de AfvalHelden. Het projectteam is druk bezig om verschillende (communicatie)middelen te ontwikkelen. Het tijdens de Afvalconferentie 2020 voor het eerst gepresenteerde logo is hier een van. Meer informatie en communicatiemiddelen zijn te vinden op de website weekvandeafvalhelden.nl.

Onze nieuwsbrief
ontvangen?