Nieuwsbericht - 20 april 2020

Aandacht voor medewerkers afvalbranche op radio en televisie

Het werk in de afvalsector gaat onverminderd door tijdens de coronacrisis. Om dat aan iedereen te laten zien en om de mannen en vrouwen die het vele werk verzetten een hart onder de riem te steken, heeft de Vereniging Afvalbedrijven een televisie- en radiospot gemaakt. De Ster biedt brancheorganisaties momenteel gratis zendtijd tijdens de Ster-blokken op de publieke zenders. Het filmpje is vanaf morgen 21 april te zien. Op de radio zijn we sinds woensdag 15 april te horen.

De VA is trots op alle medewerkers, die er ook in deze bijzondere tijd voor zorgen dat het afval wordt ingezameld en verwerkt tot nieuwe grondstoffen en energie. Op radio en tv maken we het werk van de sector zichtbaar. We maken duidelijk hoe relevant dat werk is voor het draaiend houden van onze samenleving. We laten zien dat het bij vrijwel al onze activiteiten een rol speelt, en dat de sector dus voor iedereen van belang is. VA-voorzitter Boris van der Ham heeft zowel de tv-film als de radiospot ingesproken.

Luister naar de radiospot via deze link

Kijk naar de film via youtube.com

Enkele stills uit de film

Duurzame energie