Header afvalstromen

Nieuwsbericht - 13 januari 2021

1- 7 maart 2021: Week van de AfvalHelden

Van 1 tot en met 7 maart 2021 worden de mannen en vrouwen uit de afvalbranche in het zonnetje gezet. Dit gebeurt tijdens de Week van de AfvalHelden, een initiatief van de NVRD, de Vereniging Afvalbedrijven en O&O Fonds GEO.

Dankzij de coronapandemie is extra duidelijk geworden hoe belangrijk de afvalbranche is voor het functioneren van de maatschappij. Een sleutelpositie hierin is weggelegd voor alle mannen en vrouwen die het werk dagelijks in de praktijk uitvoeren. Zij verdienen het om niet alleen in tijden van crisis, maar áltijd waardering en trots te ervaren. Ze zijn onze Helden - met een hoofdletter H - en dat staat centraal tijdens de Week van de AfvalHelden.

De week wordt afgetrapt met een opening door demissionair staatssecretaris Van Veldhoven van Infrastructuur en Waterstaat. Ook zij toont graag haar waardering voor onze branche.

Het is natuurlijk mooi als er zoveel mogelijk organisaties meedoen aan de Week van de AfvalHelden. Meer informatie en een toolbox zijn te vinden de website weekvandeafvalhelden.nl.

Onze nieuwsbrief
ontvangen?