Header fietser

Nieuwsbericht - 17 september 2019

Bijeenkomst intern communiceren over veilig en gezond werken voor communicatieprofessionals

Vanwege de door de bezoekers gewaardeerde bijeenkomst vorig jaar, organiseert de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche op 28 november opnieuw een informatiebijeenkomst over de wijze waarop je intern over veilig en gezond werken communiceert en de wijze waarop je medewerkers positief betrekt bij dit onderwerp. Ook wordt er uitleg gegeven over de Arbocatalogus Afvalbranche, die de basis biedt voor veilig en gezond werken. Natuurlijk is er daarnaast ruimte om met anderen in gesprek te gaan en om ervaringen uit te wisselen.

Medewerkers van bedrijven aangesloten bij BRBS, BVOR, NVRD en Vereniging Afvalbedrijven zijn welkom. De bijeenkomst is bedoeld voor communicatieprofessionals maar is ook interessant voor KAM-functionarissen, OR-, VGWM- en directieleden. De bijeenkomst vindt van 13.00 tot 17.30 uur plaats in Driebergen en is gratis toegankelijk.

Vooraanmelden kan via: info@arbocatalogus-afvalbranche.nl, onder vermelding van bedrijf, naam, functie en emailadres.

Jennifer Koster-Bos

Jennifer Koster-Bos