Header fietser

Nieuwsbericht - 31 oktober 2019

Bijeenkomst intern communiceren over veilig en gezond werken voor communicatieprofessionals

De Stichting Arbocatalogus Afvalbranche organiseert op 28 november 2019 in Driebergen een bijeenkomst over intern communiceren over veilig en gezond werken en de wijze waarop je medewerkers positief betrekt bij dit onderwerp. Ook wordt er uitleg gegeven over de Arbocatalogus Afvalbranche, die de basis biedt voor veilig en gezond werken. Natuurlijk is er daarnaast ruimte om met anderen in gesprek te gaan en om ervaringen uit te wisselen.

De bezoekers waardeerden de bijeenkomst van de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche van vorig jaar

12.30u   Inlooplunch
13.00u   Opening en welkom
13.15u   Uitleg en belang Arbocatalogus Afvalbranche
    Ad Vermaas, Voorzitter Afstemmende Werkgroep StAA & Beleidsadviseur KAM (HVC)
13.45u   De kracht van de herhaling, interne communicatie over veiligheid bij SUEZ Nederland
    Lotje de Laat, Senior adviseur interne communicatie (SUEZ Nederland)
14.30u   Pauze
15.00u   Hoe stimuleer je veilig en gezond gedrag op de werkvloer?
    Tünde van Hoek, Gedragspsycholoog (Bureau D & B)
16.00u   Workshops D&B over gedragsbeïnvloeding in relatie tot veiligheid
    Tünde van Hoek, Leonie Venhoeven en Max Notermans (Bureau D & B)
17.00u   Terugkoppeling en afsluiting
17.30u   Drankje & hapje

Speciaal voor communicatieprofessionals

Medewerkers van bedrijven aangesloten bij BRBS, BVOR, NVRD en Vereniging Afvalbedrijven zijn van harte welkom. Ook medewerkers van de werkgevers- en werknemersorganisaties aangesloten bij de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche (StAA) kunnen de bijeenkomst bijwonen. De bijeenkomst is bedoeld voor communicatieprofessionals, maar is net zo relevant voor KAM-functionarissen. OR-, VGWM- en directieleden zijn ook welkom. De bijeenkomst vindt van 13.00 tot 17.30 uur plaats in Driebergen en is gratis toegankelijk.

Oproep

Kijk naar de film waarin Lotje van de Laat, een van de sprekers, uitlegt waarom de bijeenkomst interessant is voor communicatieprofessionals en KAM-functionarissen. De film is te vinden op het YouTubekanaal van de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche: youtu.be/b0VAz_pCaXk

Aanmelden

U kunt zich tot 20 november aanmelden voor de bijeenkomst ‘Hoe communiceer je intern effectief over veilig en gezond werken?’ via: info@arbocatalogus-afvalbranche.nl, onder vermelding van bedrijf, naam, functie en emailadres. Iedereen die zich heeft aangemeld ontvangt een week voorafgaand aan de bijeenkomst een bevestigingsmail met meer informatie.

Jennifer Koster-Bos

Jennifer Koster-Bos