Header fietser

Nieuwsbericht - 2 juli 2019

Bijeenkomst intern communiceren over veilig en gezond werken

Op 28 november organiseert de Stichting Arbocatalogus Afvalbranche opnieuw een bijeenkomst over intern effectief communiceren over veilig en gezond werken. Omdat de bijeenkomst over hetzelfde thema in 2018 positief is ontvangen, pakt de stichting het onderwerp dit jaar weer bij de kop. Op die manier krijgen meer personen de kans de bijeenkomst bij te wonen.

De bijeenkomst, die primair bedoeld is voor communicatieprofessionals die zich bezighouden met interne communicatie, gaat over intern communiceren over veilig en gezond werken en de wijze waarop je medewerkers positief betrekt bij dit onderwerp. Ook wordt er uitleg gegeven over de Arbocatalogus Afvalbranche, die de basis biedt voor veilig en gezond werken. Natuurlijk is er ook ruimte om met anderen in gesprek te gaan en om ervaringen uit te wisselen. De bijeenkomst is overigens ook interessant voor KAM-functionarissen, OR-, VGWM- en directieleden.

Vooraanmelden (voor leden van de betrokken organisaties) is mogelijk via info@arbocatalogus-afvalbranche.nl.

Jennifer Koster-Bos

Jennifer Koster-Bos