Nieuwsbericht - 9 maart 2023

Podcast: Van Kok naar AfvalHeld

Week van AfvalHelden 2023

Voor de Week van de Afvalhelden spraken we met Vincent Noordam. Na 19 jaar gewerkt te hebben als kok, ruilde hij de keuken vijf jaar geleden in voor een baan als chauffeur op een inzamelauto bij Circulus. Waarom maakte hij deze stap? En wat maakt dit werk zo tof? Tijd om het aan Vincent zelf te vragen in de #podcast ‘Van kok naar AfvalHeld’.

De podcast 'Van kok naar AfvalHeld' is te vinden op Spotify of rechtstreeks te luisteren met een druk op onderstaande afspeelknop.

De Week van de AfvalHelden is een initiatief van NVRD, Vereniging Afvalbedrijven en Transport en Logistiek Nedelrland / SOOB. De week vindt dit jaar voor de derde keer plaats. Meer informatie over de week is te vinden op www.weekvandeafvalhelden.nl.

Daniëlle van Vleuten

Daniëlle van Vleuten