Samenwerking Avri en LANDER geïntensiveerd

Nieuwsbericht - 14 augustus 2014

Het bedrijfsafval van de LANDER-vestigingen in Geldermalsen, Tiel en Zaltbommel wordt voortaan opgehaald door Avri. Dat zijn beide partijen onlangs overeengekomen. Avri zal wekelijks ongeveer 1500 kilo restafval ophalen bij LANDER en 2500 kilo papier karton. Op afroep wordt glas, hout en schroot opgehaald.

"We kennen Avri en Avri kent ons. Het voelt goed dat we dit contract snel en goed hebben kunnen regelen met een organisatie die ook stevig in de regio is geworteld", zegt LANDER-directeur, Jan van de Sluis, tevreden. "We kennen Avri als een bedrijf dat afspraken nakomt, tegen een concurrerende prijs."

LANDER en Avri weten elkaar steeds meer te vinden. Twee maanden geleden zijn twintig medewerkers van LANDER, die werken in de openbare ruimte in Buren, gedetacheerd bij Avri.

LANDER heeft de maatschappelijke taak om voor passend werk en participatiemogelijkheden te zorgen voor mensen met een arbeidsbeperking en langdurig werkzoekenden in de regio Rivierenland. Voor ruim 1.200 mensen voert LANDER op professionele wijze regelingen uit op het gebied van detachering, gesubsidieerde arbeid en arbeidsontwikkeling.

Rob van den Beuken (links op de foto) van LANDER en Guido de Wildt van Avri zijn blij met de overeenkomst