AVR kanshebber voor de VNCI 2014 Award

Nieuwsbericht - 28 mei 2014

De Vereniging Nederlandse Chemische Industrie (VNCI) looft jaarlijks de Responsible Care-prijs uit aan projecten in de chemische industrie die de prestaties voor veiligheid, gezondheid, milieu, duurzame ontwikkeling en ketenbeheer steeds verder verbeteren. De VNCI reikt de prijs uit aan het meest inspirerende en aansprekende project.

Vier initiatieven zijn in de running voor de Responsible Care-prijs van 2014 en de stoomleiding tussen AVR en Emerald Kalama Chemical is er één van. De projecten zijn geselecteerd door een deskundige, onafhankelijke jury. De jury neemt de stem van het publiek mee in haar besluit.

AVR is er trots op dat de inspanningen die zij verricht om zoveel mogelijk energie uit afval te halen door de VNCI worden gewaardeerd. Tot en met 9 juni kan op de website van VNCI worden gestemd op de projecten. De projecten worden gepresenteerd met een film. De tweede 'Stoomimport - Emerald Kalama Chemical' betreft het project van AVR.