Meerlanden N.V.

website:

www.meerlanden.nl

activiteiten:

Meerlanden werkt samen met gemeenten en bewoners aan een schone en duurzame leef- en werkomgeving. Dit doen wij door uw buurt schoon, heel en veilig te houden en door uw afval innovatief in te zamelen en te verwerken. Dat levert u en ons grondstoffen en energie op!

Onze activiteiten: inzamelen diverse afvalstromen bij gemeenten en bedrijven, beheren milieustraten, verwerken gft-afval, ongediertebestrijding, gladheidbestrijding, inzamelen bedrijfsafval, marktbeheer, stratenreiniging, bedrijvenparkbeheer, beheren kringloopwinkel, rioleringswerken, beheer van de openbare ruimte en leveren van grondstoffen en energie.

actief in:

Onze gemeenten: Aalsmeer, Abcoude, Bloemendaal (kern Bennebroek), Diemen, Haarlemmerliede & Spaarnwoude, Haarlemmermeer, Heemstede, Lisse en Noordwijkerhout.

Onze locaties: milieustraat Heemstede, milieustraat Diemen, milieustraat Haarlemmermeer (Rijsenhout), Vuilafvoerbedrijf Duin- en Bollenstreek (Teylingen, kern Voorhout), Heemskerk Straatreiniging en Konstruktiewerken (Noordwijkerhout), Meerwinkel (Hoofddorp).