G.P. Groot B.V.

website:

www.gpgroot.nl

activiteiten:

GP Groot Recyling bv en GP Groot Containerservice bv zijn de peilers van de Sector Afval. Naast de Sector Afval is GP Groot actief op het gebied van infrastructuur (Sector Aanneming) en met Texaco Nederland op het gebied van Brandstoffen (Sector Brandstoffen).

Actief in regio:
Als belangrijke regionale speler bereikt GP Groot Sector Afval de totale Noordhollandse afvalmarkt. De kennis en ervaring op het gebied van afvaltransport, opslag en verwerking van veel afvalstromen wordt overgebracht naar onze klanten en doelgroepen.

Containerservice
De inzet van optimale inzamelvoertuigen en inzameltechnieken houdt GP Groot steeds voorin de markt. Met totaaloplossingen voor productieafval, bouw-en sloopafval, organisch afval etc. en ook voor gevaarlijk afval bieden wij voor ieder probleem de juiste oplossing. Met de ontwikkelingen op het gebied van ondergrondse containers is GP Groot trendsetter. Zowel levering, plaatsing, lediging en onderhoud is bij GP Groot in één hand.

Recycling
Op het 34 ha grote terrein in Alkmaar worden diverse afvalstromen verwerkt en overgeslagen. Hier bevinden zich installaties voor de verwerking van Bouw- en sloopafval, puin, groencompost en hout en bollennetten. Verder vindt overslag plaats van glas, papier, kunststof, vlakglas, grond. Tevens is op de locatie onze stortplaats gevestigd.

actief in:

Noord Holland.